KALİTE

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi

1947 yılında kurulan ve yaptığı standardizasyon çalışmaları sonucu sanayiye, ticarete ve tüketicilere katkılar sağlayan ISO (International Organization for Standardization) Uluslararası Standard Organizasyonudur.

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi; hizmet alanların doğru ve kaliteli hizmet almasını garanti etmek üzerine çalışmaktadır. Bu amaçla, hizmet ünitelerini sürekli kontrol altında tutarak, ölçümleyip denetleyerek hataları asgariye indirir. Ayrıca, sistemi etkili şekilde uygulayarak, iyileştirme süreçleri geliştirerek ve bu süreçlerin devamlılığını sağlayarak yanlışlıkları veya yanılmaları önlemek için kuruluşların gereksinim duyduğu Kalite Yönetim Sistemi şartlarını belirler. Hasta memnuniyetini sağlar.